Black Diamond WoW

Black Diamond WoW Realm

IndeksIndeks  FAQFAQ  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Tilmeldte brugereTilmeldte brugere  GrupperGrupper  Login  

Share | 

Kan ikke joine cry :/// Please help me xD

Go down 
ForfatterBesked
Alexander

Antal indlæg : 11
Registration date : 16/09/07

IndlægEmne: Kan ikke joine cry :/// Please help me xD   Tors okt 11, 2007 1:55 pm

Ehmm hey gm min WTF liste var rigtig nok, men jeg tror det er min hamachi der ikke virker, jeg har instaleret en premium hvor man skal give penge til sidst det har jeg så prøvet at ominstallere men det hjælper ikke den blir ved med at sige:

Your premium account has expired. To re-gain acess to premium features please consider purchasing a Premium license. For more information, please visit http//.logmeinhamachi.com/premium

Og linket virker ikke :/

Håber du kan hjælpe mig vil virkelig gerne spille Very Happy

Alexander
Tilbage til toppen Go down
Vis brugerens profil
Saqa
Admin

Antal indlæg : 27
Registration date : 14/09/07

IndlægEmne: Re: Kan ikke joine cry :/// Please help me xD   Lør okt 13, 2007 5:30 am

Hmm.

Åben hamachi

Klik på det der "tandhjul" nede i højre hjørne

Klik på egenskaber/preferences alt efter hvilket sprog du har.

Så skulle der meget gerne poppe et vindue op hvor der i bunden står noget med hamachi basic og hamachi premium. Mener vidst nok at du kan ændre det der.

Saqa
Vis brugerens profil http://www.bdwow.tk
Frey666

Antal indlæg : 1
Registration date : 13/10/07

IndlægEmne: Re: Kan ikke joine cry :/// Please help me xD   Lør okt 13, 2007 3:01 pm

Hey.Jeg har ldit proplmer med at komme ind i selve wow den siger at jeg ikke er connectet men ved mit internet virker og vil meget geren prøve jeres server den lyder nice Very Happy
Vis brugerens profil
dragon9494

Antal indlæg : 1
Registration date : 10/07/08

IndlægEmne: Re: Kan ikke joine cry :/// Please help me xD   Tors jul 10, 2008 4:59 am

jeg kan ikke for lavet en acc, linket før mig en i en søg fonktion hvad skal jeg gør vil maget gerne spille den sever den lyder N!CE bounce
Vis brugerens profil
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Kan ikke joine cry :/// Please help me xD   

Kan ikke joine cry :/// Please help me xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1